Saturday, May 17, 2014

Patni ko chodhkar kisi our se sambhog? Right or wrong In Hindi

Patni ko chodhkar kisi our se sambhog? Right or wrong In Hindi

Right or wrong: - dear, apni patni I mean apni wife ko chodhkar kisi other girl, ladki and aurat se sambhog (sex) karne se koi fayda nahi but is k kafi nuksn hote ha. Other woman and girl jo is tarha ke gande kam k lye agree ho jati ha is ka meaning ye hi ho ta ha k who chalu hoti ha yani who kisi se bhi sex yani sambhog karwale ti ha jis se many problem, bimari unhe ho sakti ha. Jab kisi woman, aurat ki yoni me kai mard k ling jate ha to who bimari ka ghar ban jati ha. Today samaaj (society) me is type ki bimari aam hoti ja rahi ha. That is very harmful yes ye aap k lye and samaj k lye bhut hi nuksandeh ha.
 

Do right and enjoy: - Sahi kam kare and enjoy kare, apni wife k sath sex kare and enjoy kare other woman k chakkar me na pade agar aap ko apni wife k sath sambhog me maza and masti nahi aarhai ha to new tarike se sambhog karke masti le sakte ha but other girl or woman k pas kabhi na jaye. Apni family ka khyal rakhe agar aap is gandi adat me padh gaye to apki family ka kya hoga. Is lye right kare and right enjoy kar k better husband bane.
Some time k lye soche k agar kisi man wife kisi aur se sambhog karti ha to us pati par kya guzarti ha I mean jab aap apni wife k lye is bat ki permission nahi de sakte to is wrong work ko aap kaise karsakte ha?  It is very bad. Life for enjoy but safe and right enjoy hi kare koi ghalat kam na kare.
 

What is reason this think: - important question ye k akhir ye soch paida kiyon hoti ha to main ye samajhta hun ke gandi movie, Image Suhagraat ka video sambhog k video is type ki video, image, photo website dekh kar admi me kamvasna (sex ichcha) badh jati ha and who new test k lye new ideas sochta ha and kabhi kabhi who other larki and aurato k chakkar me padh jata ha. Is lye apne mind ko fresh rakhe is type k video image ko dekh kar apni life ko destroy na kare. Health ha to sab wealth ha I mean health ha to sab kuch thik ha agar Is type ke gande kam jise Hindi me blatkar and Urdu me zina bhi kehte ha karenge to apki life puri tarha destroy ho jayegi. Is lye apni wife, life partner k sath imandari k sath life ko enjoy kare.

No comments:

Post a Comment