Wednesday, October 21, 2015

Pati-patni or Self homemade videos Why? real news In Hindi Urdu



Pati-patni or Self homemade videos Why? real news In Hindi Urdu

Dear blog readers, peechle kuch dino pehle aik news mere samne se guzri jisne Mujhe is post ko likhne par majboor kiya who news kuch is tarha thi ke Aik Indian copal means Pati Patni ne apne Sambhog karne ki video banai ye video I mean Homemade video pati ne apni hi patni ke sath sex karte huew apne hi mobile se bnai but kuch time bad unka mobile chori ho gya, kahani yahna khatam nahi hui next some days bad un ka mobile kahin se milgaya but us ki chip (data) ghayb thi, phir next some days k bad kisi person ne un ki chip ki who video home made self sambhog ki video ko internet par upload kar diya……next some days bad unka sambhog ka video viral ho gya and phir kisi ne un ko is ke bare me bataya.
Is news ko and is video ke bare me, unke sambhog ke video ko jab unke village ke hi logo ne dekhliya to is bat se who kafi sharminda huwe even ye ke un dono ne pati panti ne Suicide kar liya, khudkushi kar li.
That is very dangours event But leav here a question for all……
Why? Why ?

Log aise kun karte he, kya itne understanding , samajh society ke people me nahi ke who kun apna self video sambhog (sex) karte huwe bnate hai…..
Second question “Why?”  who pati-patni Kion mare gae. Jis person ne unka ye private video ko net par upload kar diya phir people ne unhe viral kar diya us person ka zameer (antar atma) kya mar chukka tha?
Third question “Why?” kion Society ka dar un pati panti ke man me mind me baitha? Society me bhi samah ka level itna gir chukka hai ke who real me bhi un dono copal ki nadani ko na samajhti or un par dirty comment karti is ke dar se un pati panti ne Suicide ka raata select kiya.
This is a real case in India not is a face story.
This is an Indian copal related news part.
This case gives a massage………..
Kabhi bhi bhool kar bhi is type ki ghalti na kare apne self home made video, pati patni apne private smabhog ke video na banaye, even sambhog ke photo image ko apne mobile chip etc. me store na kare to better hoga.

No comments:

Post a Comment